شرکت های سمپاشی چه خدماتی را ارائه میدهند؟
نوشته شده توسط : یک دوست

 

بنابراین در آن دوره های زمانی که شروع جوانه زنی داریم، استفاده از محلول پاشی سرکه سیب تائو می تواند باعث شروع جوانه و رشد جوانه شود. بنابراین اگر درختی داشته باشیم که گل نمی دهد، تولید مثل نمی کند، می تواند ابزار بسیار مفیدی باشد. اگر بوته های گوجه فرنگی با ارتفاع شش فوت و سبز سرسبز با شاخ و برگ زیاد اما حتی یک گوجه فرنگی داریم، استفاده از محلول پاشی سرکه سیب تائو می تواند به تغییر آن کمک کند.

ورود مواد شیمیایی به درختان بدون سمپاشی

آنها در مطالعه خود از دو STIT استفاده کردند که در دو طرف تنه در سطح زمین قرار داده شده بودند. این سیستم برای درمان کاج اسکاچ (Pinus sylvestris) برای نماتد چوب کاج (Bursaphelenchus xylophilus) با استفاده از آبامکتین (Avid) کار می کند. نسخه های تجاری سیستم STIT از Rainbow Treecare و Mediject موجود است. هزینه تجهیزات برای این سیستم ها می تواند بالا باشد (1300 دلار برای یک کیت لوکس از Arborjet در سال 2011) و سیستم ها نسبتاً پیچیده هستند. هزینه مواد برای درمان یک درخت با قطر 14 اینچ با ایمیداکلوپرید حدود 17 دلار است. Rainbow Treecare همچنین دارای لوله های تحت فشار و سیستم های مخزن است.
لطفاً برای مطالعه مقاله های دیگر بر روی سایت https://www.karmaniastone.ir کلیک نمایید.

بنابراین از دیدگاه من، اسپری های برگی سوخت جت هستند که کل سیستم را تسریع می کنند. آنها چیزی نیستند که ما در درازمدت به آنها وابسته باشیم. اما در کوتاه مدت، آنها واقعاً سیستم را شتاب می دهند و سرعت آن را تا سطح عملکرد بسیار بالاتری افزایش می دهند. ضد خشک کننده ما یک لایه محافظ اضافی برای کاهش آسیب ناشی از سوختگی در زمستان اضافه می کند.

درختان و درختچه ها به مواد مغذی مناسبی مانند چمنزار شما برای سالم ماندن و رشد نیاز دارند. با گذشت زمان، خاک اطراف آنها از آن عناصر تهی می شود، به همین دلیل است که گیاهان شما نیاز به کوددهی دارند. با استفاده از یک کود ساده در زمان مناسب فصل، با حفظ سلامت گیاهان خود به چشم انداز خود در مبارزه با حشرات و بیماری ها کمک می کنید. اثربخشی محلول پاشی حشرات حدود دو تا چهار هفته است. اسپری اولیه ما تمام درختان و درختچه های زینتی شما را پوشش می دهد. با برنامه چهار مرحله ای استاندارد مدیریت حشرات و بیماری های ما، می توانید هر 4 تا 6 هفته یک بار از بهار تا اواخر تابستان، فن آوری های ما را ببینید.

به عنوان بخشی ارزشمند از چشم انداز شما، آخرین چیزی که می خواهید این است که شاهد کاهش سلامت آنها باشید. یک درختچه مریض ممکن است شروع به زرد شدن کند، لکه های ناخوشایند داشته باشد یا حتی نتواند به پتانسیل رشد خود برسد. یا بدتر از آن، می تواند بمیرد و یک نقطه خالی در چشم انداز بالغ شما باقی بماند. با این حال، در برخی موارد، اگر گیاه واقعاً در حال مبارزه است و بهتر است منتظر نمانید، ما در زمان های دیگر اقدام به کوددهی مایع و درمان های کنترل حشرات کرده ایم.

بیشتر محصولات معمولاً در مورد ارتفاع سینه اعمال می شوند و سپس درخت آن را می گیرد و در صورت نیاز از آن استفاده می کند. درختان و درختچه های شما بخش ارزشمندی از دارایی شما هستند و شما می خواهید هر کاری که می توانید انجام دهید تا ظاهر و بهترین عملکرد آنها را حفظ کنید. اکثر بیماری های قارچی در میشیگان نیاز به سمپاشی زودهنگام در ماه آوریل دارند و به دنبال آن دو یا چند اسپری اضافی انجام می شود. دلمه خرچنگ و سوختگی نوک کاج باید همزمان با باز شدن جوانه ها اسپری داشته باشند.

مصرف کننده در رحمت آنها قرار دارد و آنها را "متخصص" می داند و بنابراین به توصیه هایی که می کنند اعتماد می کند. سمپاشی باید فقط برای مشکلات خاص انجام شود، فقط در صورتی که فواید آن بیشتر از اثرات منفی باشد و فقط با استفاده از تکنیک خاص و با زمان بندی مورد نیاز مشکل مورد نظر انجام شود. این چسب غیر سمی است (برای گیاهان مضر نیست) و می تواند به طور ایمن مستقیماً روی درختان و گیاهان استفاده شود. این چسب در مراجع ذیربط ثبت و تایید شده است. هر دو به عنوان دارو برای درمان گیاهان استفاده می شوند، اما حاوی مواد مختلفی هستند. روغن باغبانی از روغن های معدنی مبتنی بر نفت یا روغن های گیاهی استخراج شده از کلزا، پنبه دانه یا سویا تهیه می شود.
برای مشاهده مقالاتی دیگر به سایت https://www.file-top.ir مراجعه کنید.

بادهای خشک زمستانی باعث از دست دادن رطوبت می شود که نمی توان آن را جایگزین کرد زیرا گیاهان خوابیده اند و زمین یخ زده است. استفاده از تله های فرمونی برای آفاتی مانند شب پره و پروانه گواوا که در میوه ها فرو می روند، زمانی که روی درخت قرار می گیرند برای کنترل مؤثر حیاتی است. این یک تفاوت متمایز بین شرکت های مراقبت از درخت است و تأثیر زیادی بر موفقیت چشم انداز شما خواهد داشت. شرایط خاص یک اسپری پوست سیستمیک را ایجاب می کند، دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - محصولی که مستقیماً روی پوست درخت اعمال می شود.

چسب مخصوصی که برای محافظت از درخت در برابر حشرات خزنده و برای تهیه تله های مختلف چسب ساخته شده است. چسب را می توان مستقیماً روی پوست درخت رسیده اسپری کرد. ترجیحا در یک لایه نازک از فاصله 5 سانتی متر تا 10 سانتی متر. این مانع چسبنده اجازه نمی دهد تا حشرات خزنده به بالای درخت بیایند و به میوه ها آسیب برسانند. همچنین می توان آن را روی مواد مختلفی مانند مقوا و پلاستیک اسپری کرد. گیره ها را می توان در بالای درخت آویزان کرد یا در خاک کنار گیاهان گیر کرد تا کرم ها، لاروها و حشرات بالغ را بی حرکت کنند. سیستم تزریق Wedgle ArborSystems از سوراخ های حفر شده استفاده نمی کند، بلکه به تزریق از طریق یک مهر و موم با سرنگ و سوزن مخصوص طراحی شده است.

خانه» عضویت» وبلاگ Nzffa Thành Viên» وبلاگ Dean Satchell» اسپری رهاسازی درختان جوان با گلایفوسیت

سمپاشی درختان در کالامازو کاری نیست که به راحتی انجام شود، اما می تواند یک درمان عالی برای بسیاری از مشکلاتی باشد که درختان شما با آن مواجه هستند. به طور کلی، هر سه نوع ارگانیک در نظر گرفته می شوند، اما قبل از استفاده حتما برچسب آن را بررسی کنید، زیرا برخی از اسپری های خفته با آفت کش های غیر ارگانیک مخلوط می شوند. اسپری های حاوی عصاره روغن چریش همچنین برای درمان بیماری های قارچی و باکتریایی مانند آنتراکنوز، لکه سیاه، سوختگی، بوتریت، سوختگی آتش، سفیدک پودری، زنگ زدگی و دلمه استفاده می شود. من هیچ مسئولیتی در قبال توصیه هایی که در اینجا می دهم بر عهده نمی گیرم، برای من کار می کند، اما اگر بی احتیاط باشید، اوضاع خوب پیش نمی رود. از آنجایی که گلایفوسیت یک علف کش سیستمیک است، می تواند از یک نقطه tương tác در گیاه جابجا شده و آن را بکشد. گفته می شود، به نظر می رسد فقط در برگ های سبز خیس می شود،

اگرچه این محصول دیگر فروخته نمی شود، سیستم های مشابهی ممکن است در آینده توسعه یابد. اگر مکان یابی و زمان بندی مواد شیمیایی درست باشد، می توان ساقه ها و سوسک های پوست را از بین برد، اما این می تواند دشوار باشد. در حالت ایده آل، این ماده شیمیایی در مجاورت کرم خراش یا سوسک پوست جمع می شود.

روغن ها می توانند به سطوح خانه ها، مبلمان چمن، وسایل نقلیه، دستگاه های تاب و غیره آسیب بزنند و هنگام پاشیدن درختان حتی کوچک تر به سختی می توان از اسپری آن سطوح جلوگیری کرد. آسیب یا آسیب احتمالی به درخت باید به اندازه ای باشد که سمپاشی مواد شیمیایی سمی را تضمین کند. اگر مشکل بیشتر جنبه آرایشی یا آزاردهنده دارد، باید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه آیا سمپاشی مجاز است یا خیر گرفته شود.

بسیاری از شرکت های سمپاشی زمان "درمان" خود را بر اساس تقویم و نه بر اساس چرخه زندگی ارگانیسم برای کنترل می کنند. آنها ترکیبی از محصولات را در یک تفنگ ساچمه ای به کار می برند، رویکرد "یک سایز متناسب با همه" که از نظر علمی معتبر نیست و می تواند به همان اندازه که برای درمان در نظر گرفته شده است، مشکلاتی ایجاد کند. یک شرکت معتبر سمپاشی در صورتی که پنجره تصفیه رد شده باشد، همانطور که اغلب هنگام تماس صاحبان خانه انجام می شود، مصرف کننده را مطلع می کند. متأسفانه بسیاری از «اسپری فروشان» حتی چرخه زندگی آفات و بیماری های رایج را نمی دانند و انگیزه ندارند که به مصرف کننده بگویند که اسپری مورد نیاز نیست یا مفید نخواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: سمپاشی , ,
:: برچسب‌ها: سمپاشی , سمپاشی گیاه , سمپاشی درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: